Strenght & Conditioning in Ridderkerk? - Snel atletisch gespierd!
arrow_drop_up arrow_drop_down
Strenght & conditioning Ridderkerk

Strenght & Conditioning voor een atletisch gespierd lichaam...

Strenght & Conditioning is de snelste manier naar meer spiermassa & minder vet.

Geschikt voor IEDER niveau als je maar bereid bent om hard te trainen.

Meer informatie

Waarom zou je Strenght & Conditioning doen?

NOOIT meer saaie trainingen

Een stok achter de deur

Spieropbouw  & vet verbranding

NOOIT meer saaie trainingen

Veel mensen vinden fitness saai. Dat begrijp ik...

Daar hoef je je bij de Strenght & Conditioning geen zorgen over te maken. Samen willen we er voor zorgen dat je in zo min mogelijk tijd maximale resultaten behaalt. 

Of je nou gespierder wilt worden, vet wilt verbranden of allebei. Dit doen we door middel van korte, intensieve trainingen die zelfs in de drukte levensstijlen passen.

Saaie oefeningen? Zeker niet! 

Trainingen bestaan uit oefeningen zoals ball slams, battle ropes, kettle bell swings, en nog VEEL meer.


Ik ben 9 jaar geleden begonnen om op deze manier te trainen om me voor te bereiden op mijn MMA en grappling wedstrijden. In de afgelopen jaren heb ik deze manier van trainen steeds verder verbeterd.


Voor mijn wedstrijden moest ik zo sterk en explosief mogelijk zijn. Dus dat is precies wat je met deze trainingen gaat bereiken


Hieronder geef ik je een samenvatting van wat je van de Strenght & Conditioning kunt verwachten.

personal trainer ridderkerk nick

Mijn naam is Nick de Zeeuw, oprichter van Dutch Fitness & Combat. Ik ben personal trainer, en MMA coach.

Strenght & Conditioning - jouw stok achter de deur

Consistentie is de belangrijkste voorwaarde voor resultaat. Doordat je op vaste tijden in een groep traint heb je een stevige stok achter de deur.

Trainingsprogramma op maat - voor maximale spieropbouw & vet vetbranding

Ieder persoon is anders. Een man van 38 jaar en 110 kilo die wil afvallen moet anders trainen dan iemand van 18 die graag spiermassa wilt opbouwen.

Daarom worden de trainingen speciaal op jou afgestemd en zorgen we dat iedereen op zijn eigen niveau kan trainen en zo veel mogelijk progressie behalen.

Only the BEST -Je wordt begeleid door een professionele trainer

Afhankelijk van jouw doel en persoonlijkheid zal je trainer je pushen om je grenzen te verleggen op de momenten dat je het het hardst nodig hebt. 

Bijvoorbeeld na een stressvolle dag op je werk.

Na iedere training voel je je als herboren. Alle stress en frustratie uit het dagelijks leven kun je helemaal kwijt op de training. 

Je zal zien dat je hoofd nog nooit zo lekker ‘leeg’ is geweest als na een training als dit. 

Ball slams, battle ropes, kettle bell swings, en nog VEEL meer.

Dat jij in zo min mogelijk tijd maximale resultaten behaalt. Dat is ons doel.

Of je nou gespierder wilt worden, vet wilt verbranden of allebei.

 Dit doen we door middel van korte, intensieve trainingen die zelfs in de drukte levensstijlen passen.

 Saaie oefeningen? Zeker niet!

Trainingen bestaan uit oefeningen zoals ball slams, battle ropes, kettle bell swings, en nog VEEL meer.

Meedoen met een gratis proef training?

Klik op de knop hieronder om je in te schrijven voor een gratis proef training. Geen zorgen, je zit nergens aan vast. Er zitten geen addertjes onder het gras. Ik wil gewoon de je een keer in het echt ervaart hoe vet de Personal Group Training is. Blijkt na je proef training dat Personal Group Training toch niks voor je is...even goede vrienden.

Zij gingen je voor...

Redenen om geen Strenght & Conditioning in Ridderkerk te gaan doen...


Ik vind 50 euro per maand te veel geld

De Strenght & Conditioning trainingen zijn inderdaad duurder dan trainen bij een low-budget sportschool.  Het verschil zit erin dat onze leden juist wél komen trainen. En daarom goede resultaten behalen. Je krijgt nou eenmaal niet de beste kwaliteit lessen voor een budgetprijs.


Ik kan niet trainen op de vaste trainingstijden

Onze trainingstijden staan vast. Daar kan ik helaas niets aan doen.


Het niveau van de groep is te hoog

Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Iedereen traint op zijn eigen niveau. De intensiteit van de trainingen wordt per persoon langzaam opgebouwd. Het is dus niet zo dat jij je eerste training hetzelfde moet doen als iemand die al maanden traint. 


Ik ken niemand van de groep

Toen ik net begon met trainen wilde ik graag een ‘trainingspartner’ omdat ik het spannend vond om alleen naar de training te gaan.  Maar toen mijn 3e trainingspartner was afgehaakt ben ik toch maar alleen gegaan. Je moet het immers toch zelf doen. Dat is de beste keuze die ik ooit gemaakt heb. De groep waar ik mee trainde was super gastvrij en binnen no-time voelde ik me thuis. Dus laat je niet tegenhouden door een ‘trainingspartner’ en kom lekker trainen.


Er zijn vooral jongens/mannen op de training

Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat vrouwen/meisjes niet welkom zijn. Er trainen wel enkele dames mee (bikkels).


Ik heb nog nooit van jullie gehoord

Dat kan kloppen. Wij zitten pas sinds 2018 in Ridderkerk. Daarvoor hebben we al jaren lesgegeven in Rotterdam.


Ik doe al een andere sport. Kan ik dit combineren?

Zeker weten. Ik ben met Strenght & Conditioning begonnen als aanvulling op mijn MMA trainingen. S&C maakt je sterker, verbeterd je conditie en maakt je beter bestand tegen blessures. JE kunt S&C dus perfect combineren met een andere sport.


Ik kan niet alle trainingen meedoen.

Geen ramp. Je lichaam heeft sowieso tijd nodig om aan de training te wennen. Zeker als je net begint is het helemaal niet erg om niet alle trainingen te pakken. Er is een flink aantal leden dat niet alle trainingen meedoet.  Mocht je Strenght & Conditioning op den duur zo leuk gaan vinden dat je meer wilt gaan trainen zijn daar vast de nodige aanpassingen in je agenda voor te maken. Just get started.


Ik heb last van een blessure, kan ik toch komen trainen?

Ik ben geen dokter of fysiotherapeut. Dus als je een blessure hebt raad ik je altijd aan om eerst met je fysiotherapeut te overleggen of je kunt komen trainen. In de praktijk blijkt dat je meestal prima ' om een blessure heen' kunt trainen. Als je bijvoorbeeld last hebt van je knie kun je nog prima je bovenlichaam trainen. Dus overleg even met je fysio. Daarna kun je altijd een training komen uitproberen. Dan merk je vanzelf of het gaat (of niet).

De trainer (zie video)

Nick de Zeeuw

Ik ben 9 jaar geleden begonnen met Strenght & Conditioning.


Om me voor te bereiden op mijn MMA en grappling wedstrijden. In de afgelopen jaren heb ik deze manier van trainen steeds verder verbeterd.


Voor mijn wedstrijden moest ik zo sterk en explosief mogelijk zijn. Dus dat is precies wat je met deze trainingen gaat bereiken. 

Locatie

Linnenstraat 4 Ridderkerk

(Yup, dat is inderdaad in the middle of nowhere.  Maar daardoor kun je gerust je fiets voor de deur zetten zonder dat die wordt gejat)

Trainingstijden


Woensdagen van 18:00 tot 18:45

Vrijdagen van 18:00 tot 18:45

Prijs

50 euro per maand voor onbeperkt S&C training.

Ja, dat is duurder dan trainen bij de Basic Fit...

Maar wij willen dan ook leden die wél komen trainen. 

Wij bieden je voor dit abonnement ALLES dat je nodig hebt om gespierder en droger te worden.

  • Daarmee kun je onbeperkt trainen.
  • Er zitten ook geen addertjes onder het gras. 
  • Het abonnement is per maand opzegbaar. 
  • Je zit dus nergens aan vast

Meedoen met een gratis proef training?

Klik op de knop hieronder om je in te schrijven voor een gratis proef training. Geen zorgen, je zit nergens aan vast. Er zitten geen addertjes onder het gras. Ik wil gewoon de je een keer in het echt ervaart hoe vet Strenght & Conditioning is. Blijkt na je proef training dat Strenght & Conditioning toch niks voor je is...even goede vrienden.
Wij gebruiken cookies